Acer, jeden z wiodących producentów sprzętu komputerowego na świecie, tym razem wchodzi na polski rynek sportowy. Oferta marki Xplova skierowana jest do kolarzy, a za dystrybucję odpowiada firma bn sales.
Marka Xplova powstała w 2008 roku na Tajwanie i specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnego sprzętu dla kolarzy. Jej flagowymi produktami są komputery rowerowe, interaktywne trenażery oraz aplikacje do realizacji inteligentnych treningów zarówno w trasie, jak i stacjonarnie.
Produkty Xplova są obecnie sprzedawane w 24 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Afryce oraz Azji. Polska będzie dla firmy pierwszym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej.
Z kolei pierwszym produktem, który trafi do polskich sklepów, będzie interaktywny trenażer NOZA S. Jak zapowiada jednak producent, na ten rok zaplanowano jeszcze kolejne premiery, m.in. nowego modelu komputera rowerowego.
W 2015 roku właścicielem marki Xplova został Acer, jeden z liderów światowego rynku IT. Informatyczny gigant już od wielu lat obecny jest w branży sportowej, m.in. w Formule 1. W latach 2003-2012 Acer był sponsorem zespołu Ferrari, a obecnie jest partnerem technologicznym Alfy Romeo.
Za wprowadzenie Xplova do Polski i działania marketingowe odpowiada Bloomnet Interactive.
Dystrybucją zajmuje się należąca do agencji marka bn sales.
Do pobrania:
Należąca do grupy Acer marka Xplova, wprowadza na polski rynek kolejny produkt dla kolarzy. Tym razem będzie to...
Czytaj dalejInteraktywny trenażer Xplova trafił już nie tylko do pierwszych polskich sklepów, ale też do pierwszych zawodowych...
Czytaj dalejEksperci bn sales znaleźli się wśród dystrybutorów, którzy w portalu naszosie.pl oceniali aktualną sytuację na rynku...
Czytaj dalej